شادی های من شادی های من

شادی های من

دنیا را می دهم به خاطر لبخندت

 

 

قربونش بــــــــــــــــرم!!!

وای!!!100 تا مهمون دارم هنوز هیچ کاری نکردم

Picture



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت2:58---17 مرداد 1391
الهی قربونـــــــــــــــت برم خوشمل@} ;-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 1 فروردين 0برچسب:, |
 
ملیــــــــــــــکا

به وبلاگ خودتون خوش اومدید.حالا جدی نگیری که وبلاگ خودته ها.یه شوخی بود با با جنبه ها.نمی خوام زیاد بحرفم یعنی حرف بزنم.اگه دوس داشتی نظر بذار اگر هم نذاشتی به جهنم.هه هه هه هه برو خوش باش اگه پای حرف من بشینی تا صبح میحرفم.

 

لینکها

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

 

مطالب قبلی

» قابل توجّه!!!
» بخند به روی دنیا
» مکانی دنج برای گفتگو
» عجیب ترین روش های تقلب در امتحان
» راه حل مکعب روبیک کشف شد!
» قربونش بــــــــــــــــرم!!!
» التماس شلوار به صاحبش
» جدّیت یعنی این!!!
» هه هه هه!!!
» چی بگم والاّ؟!
» جـــــــــــــــــــــون!!!
» خوش آمد گویی

 

ارشیو

مرداد 1391

اسفند 1390

 

نویسندکان

ملیــــــــــــــکا

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شادی های من و آدرس melika79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

√تـــــــڪ ستاره ـڪوتـڪ√

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 6455
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر

چشمگیر